Met "Mijn overzicht" in onze app volgt u realtime wachtrijen en agenten: gesprekken, beschikbaarheid en wachttijden, voor betere oproepbeheer en overzicht.
Met de verbindingsfunctie integreert u onze telefonie eenvoudig met apparaten zoals vergadertelefoons, faxen of intercoms, voor meer flexibiliteit en centralisatie.
Raadpleeg en beheer je beschikbaarheid in onze applicatie voor een goed beheer van interne en externe oproepen.
Hebben uw agents tijd nodig om een zaak af te handelen nadat het gesprek is beëindigd? Activeer dan een automatische pauze na elk gesprek. Deze functie werkt op dezelfde manier als de "Profielpauze", maar wordt automatisch geactiveerd na elk beëindigd gesprek, zodat er voldoende tijd is om het vorige geval af te ronden.
Pauzeprofielen kunnen eenvoudig worden geactiveerd met een knop in de applicatie, waardoor de agent zich snel uit de wachtrij kan terugtrekken. Zodra een gesprek is beëindigd, wordt de agent automatisch voor een bepaalde tijd losgekoppeld van het call management systeem. Dit geeft de agent de gelegenheid om andere taken af te ronden voordat hij of zij weer verdergaat met het volgende gesprek.
Sluit een analoog faxapparaat aan via de Telavox PBX of maak gebruik van de Fax to Email-service om faxen te ontvangen zonder dat u een fysiek apparaat nodig heeft.
Met geautomatiseerde regels kunt u uw oproepen efficiënter beheren door ze te koppelen aan andere tools die u al in uw bedrijf gebruikt. Dit stelt u in staat om oproepen sneller af te handelen en de manier waarop ze worden verwerkt aan te passen op basis van belangrijke informatie, zonder dat u handmatig hoeft in te grijpen.
Naarmate de feestdagen naderen, kunt u eenvoudig de openingstijden en vakantiedagen van uw medewerkers plannen. Dit doet u door een nieuw team aan te maken in het administratieportaal, een bericht toe te voegen en een planning in te stellen. Indien nodig kunt u ook snel massale wijzigingen doorvoeren voor alle medewerkers.
Gespreksbeheer maakt uw communicatie eenvoudiger en efficiënter, zelfs wanneer u meerdere gesprekken tegelijk moet afhandelen. U kunt eenvoudig schakelen tussen gesprekken, een gesprek in de wacht zetten, een gesprek van een collega of gespreksgroep terughalen en zelfs gepersonaliseerde muziek toevoegen tijdens het wachten. Dit is de ideale oplossing voor samenwerking in teamverband en zorgt voor soepele, ononderbroken communicatie.
Essayez notre démo interactive et découvrez nos services
Probeer onze interactieve demo en ontdek onze telefoonie.