Met onze functionaliteit voor gespreksopname kunt u alle inkomende gesprekken van uw vaste en mobiele telefoonlijnen, evenals van uw wachtrijsystemen, automatisch opslaan. Deze opnames kunt u gebruiken voor teamtraining, het waarborgen van de veiligheid van de uitwisselingen en het voldoen aan compliance-eisen.

Als u moet voldoen aan regelgeving zoals MiFID II, kunt u tools zoals Touch Technologies of GuardREC integreren voor een optimaal beheer van de opnames. Daarnaast kunt u de beveiliging van oproepen verbeteren met BankID, waarmee bellers eenvoudig geïdentificeerd kunnen worden.

Alle inkomende en uitgaande gesprekken worden opgenomen en 24 maanden bewaard. Opnames kunnen op elk gewenst moment eenvoudig worden toegevoegd of verwijderd.

Om de opnames te beluisteren, dient u over de juiste rechten te beschikken. Alleen bevoegde beheerders hebben toegang tot deze gesprekken.

Gespreksopname

Neem uw telefoongesprekken op om uw medewerkers te ondersteunen bij hun training, veilige communicatie te waarborgen en te voldoen aan de geldende regelgeving. De opname kan automatisch of handmatig worden geactiveerd, en gesprekken worden tot 2 jaar bewaard.

Ontdek onze andere populaire functies :

Mijn overzicht

Met "Mijn overzicht" in onze app volgt u realtime wachtrijen en agenten: gesprekken, beschikbaarheid en wachttijden, voor betere oproepbeheer en overzicht.

Gecentraliseerde verbindingsfunctie

Met de verbindingsfunctie integreert u onze telefonie eenvoudig met apparaten zoals vergadertelefoons, faxen of intercoms, voor meer flexibiliteit en centralisatie.

Onze beschikbaarheidsprofielen

Raadpleeg en beheer je beschikbaarheid in onze applicatie voor een goed beheer van interne en externe oproepen.

Stap over op eenvoudigere en efficiëntere telefonie

Wij helpen u om elke werkdag net iets gemakkelijker en aangenamer te maken.
Ontdek hoe wij uw bedrijf kunnen ondersteunen.

Téléphonie d'entreprise

Plateforme de téléphonie

Ressources

Talen

Zakelijke telefonie

telfonieplatform

Bronnen