Ons betrouwbare ticketing waarborgt de klanttevredenheid
Met ons gegevensbeheersysteem kunt u inkomende gesprekken eenvoudig beheren en heeft u een volledige controle over alle klantendossiers, van het eerste gesprek tot de afsluiting.
Tickets worden automatisch en direct aangemaakt vanuit inkomende gesprekken. U kunt vervolgens eenvoudig zien welke tickets zijn verwerkt en welke nog actief zijn.
Tickets
Tickets worden automatisch en direct aangemaakt vanuit inkomende gesprekken. Je kunt vervolgens eenvoudig zien welke tickets zijn verwerkt en welke actief zijn.
Wachtrijbeheer
Je routeert inkomende gesprekken naar de juiste persoon voor een snellere afhandeling en een betere klantervaring.
Real-time samenwerking
Deel informatie en notities direct met uw collega's en werk naadloos samen tussen verschillende afdelingen.
Onze AI-tools
Laat onze AI-tools uw gesprekken transcriberen en samenvatten, en stel automatisch "tags" voor voor een efficiëntere afhandeling.
Verhoog uw efficiëntie met ons gegevensbeheersysteem
Optimaliseer het gegevensbeheer en verbeter de communicatie, zowel tussen collega’s als met uw klanten.
Los problemen sneller op dankzij een volledig overzicht van de geschiedenis
Mappen kunnen beheerd worden vanaf zowel een computer als een smartphone
Verbeterde samenwerking door gedeelde notities en tags
Vergeet de post-its en start vandaag nog met ons gegevensbeheersysteem
Met onze ticketing service worden support tickets automatisch aangemaakt vanuit inkomende gesprekken, direct in de applicatie. Je kunt eenvoudig samenwerken met je collega’s door interne notities te delen en onze AI-service het gesprek voor je te laten samenvatten en transcriberen. Zo heb je altijd een overzicht van open en gesloten zaken, wat het beheer vereenvoudigt en de klantenservice verbetert. Wil je liever integreren met je bestaande gegevensbeheersysteem? Klik hier voor meer informatie over onze integraties.
Hoe werken AI-functies in gegevensbeheer?
AI maakt je werk gemakkelijker: het transcribeert automatisch je gesprekken, sorteert tickets en stelt snelle antwoorden op vragen van klanten voor. Zo kan de klantenservice sneller werken en worden klanten beter geholpen.
Kan ik gegevensbeheer gebruiken op mijn smartphone?
Absoluut! Dankzij onze mobiele applicatie kun je eenvoudig bestanden beheren, zelfs als je onderweg bent. Met de applicatie kun je eenvoudig samenwerken met collega’s, belangrijke oproepen beantwoorden en bestanden bijhouden, waar je ook bent.