Optimaliseer uw klantenservice met onze complete telefonieoplossing, ontworpen voor efficiënt gespreks- en casemanagement. Versterk de samenwerking tussen collega’s en krijg snel toegang tot belangrijke informatie dankzij naadloze integraties met andere systemen.
Wij ondersteunen klantenserviceteams bij het leveren van snellere en kwalitatief betere service door middel van efficiënt gespreks- en ticketbeheer in onze gebruiksvriendelijke applicatie. U profiteert tevens van realtime toegang tot klantgegevens, op elk apparaat, en volledig geïntegreerd met uw andere voorkeurssystemen.
Onze oplossingen zorgen ervoor dat oproepen automatisch naar de juiste medewerker worden doorgeschakeld, wat de wachttijd verkort en de klantervaring optimaliseert.
Oproepen worden efficiënt toegewezen aan medewerkers op basis van hun vaardigheden en beschikbaarheid, zodat elke klant direct de beste hulp ontvangt.
Met onze krachtige integraties hebt u altijd toegang tot relevante klantinformatie, zowel voor, tijdens als na het gesprek. Dit stelt u in staat om een gepersonaliseerde en nauwkeurige service te bieden.
Beheer wachtrijen en profielen moeiteloos, zowel op je smartphone als op je computer. Dankzij slimme functies zoals herinneringen en automatische pauzes, kunnen je medewerkers de tijd nemen die nodig is om de beste service te leveren.
Onze oplossingen zorgen ervoor dat oproepen automatisch naar de juiste medewerker worden doorgeschakeld, wat de wachttijd verkort en de klantervaring optimaliseert.
Oproepen worden efficiënt toegewezen aan medewerkers op basis van hun vaardigheden en beschikbaarheid, zodat elke klant direct de beste hulp ontvangt.
Met onze krachtige integraties hebt u altijd toegang tot relevante klantinformatie, zowel voor, tijdens als na het gesprek. Dit stelt u in staat om een gepersonaliseerde en nauwkeurige service te bieden.
Beheer wachtrijen en profielen moeiteloos, zowel op je smartphone als op je computer. Dankzij slimme functies zoals herinneringen en automatische pauzes, kunnen je medewerkers de tijd nemen die nodig is om de beste service te leveren.
Met realtime statistieken heb je inzicht in belangrijke indicatoren zoals serviceniveaus, gemiddelde responstijd en het aantal onbeantwoorde oproepen. Deze gegevens helpen je de efficiëntie te optimaliseren en de klantervaring en werkstromen binnen je bedrijf te verbeteren.
Wanneer je onze telefonie integreert met bijvoorbeeld Dynamics, Salesforce of Hubspot, kun je het niveau van je klantenservice verhogen. Je krijgt alle informatie over de klant direct in het gespreksvenster, of je kiest ervoor om direct vanuit je CRM-systeem te werken.
Ontdek hoe onze telefonieoplossingen de tevredenheid van je klanten kunnen verhogen.
Essayez notre démo interactive et découvrez nos services
Probeer onze interactieve demo en ontdek onze telefoonie.