Ontdek onze integraties

U kunt onze telefonie, platform en recordbeheer eenvoudig integreren in uw bestaande tools en workflows.

Kies uit onze kant-en-klare integraties of creëer een op maat gemaakte oplossing die perfect aansluit bij de specifieke behoeften van uw bedrijf.

Categorie

Analytisch

Met Brilliant integratie kun je enquêtes versturen nadat gesprekken zijn beëindigd. Sluit de wachtrijen van je keuze aan en bepaal hoe en wanneer enquêtes via Brilliant worden verzonden.
Bekijk gespreksstatistieken en analyseer gegevens rechtstreeks in Power BI. Maak aangepaste grafieken en diagrammen voor een beter begrip en betere besluitvorming.

CRM

Breng alle belangrijke functies samen op één centrale locatie, zodat u niet voortdurend van de ene tool naar de andere hoeft over te schakelen. Combineer uw telefonie en relatiebeheer in één enkel platform voor een efficiëntere en gebruiksvriendelijke ervaring.
Breng alle belangrijke functies samen op één plek, zonder van de ene tool naar de andere te moeten overschakelen. Combineer telefonie en relatiebeheer in hetzelfde platform.
Verzamel alle essentiële functies op één plek, zodat u niet meer van de ene tool naar de andere hoeft te schakelen. Combineer telefonie en relatiebeheer binnen hetzelfde platform voor een efficiëntere workflow.
Verkrijg automatisch klantinformatie bij inkomende gesprekken en open het volledige klantprofiel in één klik.
Verkrijg automatisch klantinformatie bij inkomende gesprekken en open het volledige klantprofiel met één klik. Dit stelt u in staat om elk gesprek snel en efficiënt te beheren, met alle relevante gegevens direct binnen handbereik.
Ontvang automatisch klantinformatie bij inkomende gesprekken en open met één klik het volledige klantprofiel voor een efficiënte en gepersonaliseerde service.
Krijg automatisch toegang tot klantinformatie bij inkomende gesprekken en bekijk met één klik het volledige klantprofiel voor een efficiënte en persoonlijke service.
Verkrijg automatisch klantinformatie bij inkomende gesprekken en open het volledige klantprofiel met één klik.
Verkrijg automatisch klantinformatie bij inkomende gesprekken en open het volledige klantprofiel met één klik.
Verkrijg automatisch klantinformatie bij inkomende gesprekken en open het volledige klantprofiel met slechts één klik, zodat u snel en efficiënt kunt reageren.
Met Telavox en NoCRM kunt u eenvoudig klantinformatie ophalen zodra er een oproep binnenkomt. Dit helpt u snel en efficiënt te reageren op de behoeften van de klant, zonder te schakelen tussen verschillende systemen.
Verkrijg automatisch klantinformatie bij inkomende gesprekken en open het volledige klantprofiel met één klik.
Krijg direct toegang tot het volledige klantprofiel met slechts één klik, zodat u efficiënt en snel kunt reageren tijdens elk gesprek.
Verkrijg automatisch klantinformatie bij inkomende gesprekken en open het volledige klantprofiel met één klik.
Verkrijg automatisch klantinformatie bij inkomende gesprekken en open het volledige klantprofiel met één klik.
Verkrijg automatisch klantinformatie bij inkomende gesprekken en open het volledige klantprofiel met één klik.** Met Telavox krijgt u direct toegang tot alle klantgegevens zodra er een inkomend gesprek binnenkomt. Dit stelt u in staat om het gesprek onmiddellijk te personaliseren en efficiënt te beantwoorden.
Ontvang automatisch klantinformatie bij inkomende oproepen en krijg met één klik toegang tot het volledige klantprofiel.
Verkrijg automatisch klantinformatie bij inkomende gesprekken en open het volledige klantprofiel met één klik.

Helpdesk

Brengt alle belangrijke functies samen op één plek. Hierdoor kunnen agenten zich volledig richten op gesprekken met klanten, zonder tussen verschillende tools te schakelen. Dit bespaart tijd en vermindert afleiding, wat leidt tot een efficiëntere en meer gefocuste klantenservice.
Met Telavox en uw supportmanagementtool brengt u telefonie en klantenservice samen op één platform, zonder te schakelen tussen tools. Dit vereenvoudigt het beheer van oproepen en supportaanvragen, bespaart tijd, vermindert fouten en verhoogt de efficiëntie van uw teams.

Productiviteit

Gebruik uw Google-account om u eenvoudig aan te melden, uw agenda te koppelen en uw contacten te synchroniseren met Telavox.
Optimaliseer het contact tussen patiënten en zorgverleners. Verbeter de communicatie met functies zoals geplande herinneringen en multi-channel beheer, waarbij u telefoon, tekst, chat en video kunt gebruiken om efficiënt in contact te blijven met patiënten.
Automatiseer en stroomlijn het beheer van personeelsinformatie. Synchroniseer updates rechtstreeks vanuit uw Microsoft-account, zodat u altijd over de meest actuele gegevens beschikt zonder handmatige invoer.
Gebruik uw Microsoft-account om in te loggen, uw agenda te synchroniseren en uw contacten eenvoudig te beheren in Telavox.
Met Telavox in Microsoft Teams krijgt u een complete telefonieoplossing die telefonie, beschikbaarheid en agendering samenbrengt op één platform, waardoor oproepbeheer eenvoudig en efficiënt wordt.

Servicedesk

Breng alle essentiële functies samen op één centrale plek. Uw medewerkers kunnen zich volledig richten op klantgesprekken, zonder voortdurend van het ene hulpmiddel naar het andere te hoeven schakelen. Dit bespaart tijd en vermindert afleiding, wat de efficiëntie verhoogt en de klanttevredenheid verbetert.

Onze op maat gemaakte integraties :

Maak eenvoudig integraties en automatiseringen op maat met gebruik van kant-en-klare modules, rechtstreeks in onze applicatie.

Essentiële informatie direct beschikbaar tijdens het gesprek

Met onze oplossing heeft u eenvoudig toegang tot uw essentiële systemen en belangrijke informatie direct tijdens het gesprek. Wilt u het e-mailadres, de bedrijfsnaam of bestelgegevens van een klant inzien? Alle relevante informatie is direct beschikbaar in hetzelfde gespreksvenster, zodat u een optimale klantervaring kunt bieden zonder tussen verschillende applicaties te hoeven schakelen. Zo eenvoudig is het.

Optimaliseer gespreksautomatisering op uw telefoonplatform

Met onze flexibele functies kun je inkomende gesprekken automatisch sturen op basis van de informatie in je systemen. Wil je een oproep doorverbind naar de accountmanager van een klant of naar een VIP-wachtrij? Of wil je misschien eerst belangrijke gegevens, zoals het ordernummer, verzamelen voordat je de klant naar de juiste service doorverbindt? Met de aanpasbare mogelijkheden in onze applicatie kun je eenvoudig aan deze specifieke behoeften voldoen, voor een efficiënter en gestroomlijnder beheer van oproepen.

Maak vandaag nog de overstap naar onze telefoniediensten

Klaar om slimmer te werken? Schaf onze diensten vandaag nog aan of neem contact met ons op voor een persoonlijke demo.

Téléphonie d'entreprise

Plateforme de téléphonie

Ressources

Talen

Zakelijke telefonie

telfonieplatform

Bronnen