Telavox en Brio zijn een partnerschap aangegaan zodat u alle voordelen van het Telavox UCaaS-platform rechtstreeks vanuit uw Brio webomgeving kunt gebruiken. Uw klantenserviceteam zou geen kostbare tijd moeten verspillen aan het onderzoeken van klantinformatie voordat ze een beller kunnen helpen.

Onze Brio-integratie haalt informatie over inkomende bellers rechtstreeks uit je CRM. Dit betekent dat u precies weet met wie u praat voordat u het gesprek aanneemt. U bent efficiënter, uw klanten zijn tevredener en u hoeft geen handmatig werk te doen om gemakkelijk toegang te krijgen tot nuttige, actuele informatie.

Voor wie is het bedoeld?

Net als Brio wil Telavox de efficiëntie van alle makelaars optimaliseren. Met de UCaaS-oplossing van Telavox en de beheersoftware van Brio optimaliseren verzekeraars gegarandeerd hun tijd en prestaties.

Hoe werkt het?

Dankzij deze integratie kunt u nu uw Telavox UCaaS-oplossing koppelen aan Brio en eenvoudig al uw inkomende en uitgaande gesprekken beheren. Brio herkent onmiddellijk de naam van de klant die u belt en opent automatisch het klantenoverzicht. Dit bespaart u aanzienlijk veel tijd bij elk gesprek! Handmatig zoeken naar een telefoonnummer of klantgegevens is verleden tijd! Met Click-to-Call beheert u eenvoudig al uw uitgaande gesprekken in Brio door op het telefoonnummer van uw klant of prospect te klikken.

Start

Selecteer de integratie in de Telavox-toepassingenmap en volg de installatie-instructies. Gebruik de beheerportal om licenties aan uw team toe te wijzen.

Brio by Portima

CRM-systeem (Customer Relationship Management)
Verkrijg automatisch klantinformatie bij inkomende gesprekken en open het volledige klantprofiel met één klik.

Inbegrepen in de volgende abonnementen:

Verander vandaag!

Klaar om efficiënter te werken?

Bestel vandaag nog onze telefoniediensten of neem contact met ons op voor een persoonlijke demo

Téléphonie d'entreprise

Plateforme de téléphonie

Ressources

Talen

Zakelijke telefonie

telfonieplatform

Bronnen