"Ik bespaar enkele uren per maand. Alle wachttijden zijn vrijwel verdwenen."
De Uitdaging
Na een grote herstructurering in 2013 en de overname van drie bedrijven, had JLL vier verschillende telefoonsystemen, die zowel kostbaar als moeilijk te beheren waren.
Ackim Axelsson Canay, Service Delivery Manager, zocht naar een verenigde oplossing die voldeed aan specifieke eisen, zoals de passieve gespreksopname die vereist wordt door de Zweedse Financiële Toezichthouder.
“Telavox was de enige operator die in staat was om aan onze eisen te voldoen, terwijl het beheer werd vereenvoudigd. Hun expertise en de op maat gemaakte oplossing hebben ons overtuigd,” legt Ackim uit.
Telavox stelde JLL in staat om zijn telefonie te centraliseren, de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren.
De Oplossing
Telavox stelde JLL in staat om zijn telefoonsystemen te centraliseren met een oplossing voor passieve gespreksopname voor zowel mobiele als vaste lijnen. Met een toegewezen projectmanager kreeg het bedrijf op maat gemaakte ondersteuning: coördinatie van de oude contracten, harmonisatie van de telefoonnummers en een volledige opleiding.
Ackim Axelsson Canay, Service Delivery Manager, benadrukt de snelle reacties en de uitstekende klantenservice van Telavox: “De wachttijden zijn vrijwel onbestaande en elke contactpersoon kent ons bedrijf goed.”
Telavox heeft het telefoongebruik van JLL omgevormd tot een vlotte, snelle en efficiënte ervaring.
Het Resultaat
Dankzij de intuïtieve Telavox-app beheert JLL zijn telefonie volledig autonoom, zonder formulieren of lange wachttijden. Ackim Axelsson Canay, Service Delivery Manager, configureert de gebruikers, wisselt SIM-kaarten en volgt het nummerporteren in real-time, waarmee hij elke maand uren bespaart.
Door zijn kosten aanzienlijk te verlagen en tegelijkertijd een moderne en efficiënte oplossing te omarmen, heeft JLL in Telavox een echte partner gevonden. “Telavox luistert naar zijn klanten en integreert hun ideeën, waardoor het veel meer is dan alleen een leverancier”, legt Ackim uit.