Man with cellphone

Laat de informatie in uw systemen de afhandeling van oproepen sturen wanneer uw klanten uw telefooncentrale bellen. Wilt u het gesprek automatisch doorschakelen naar de accountmanager van de klant of naar een VIP-wachtrij? Misschien wilt u het ordernummer van de klant verzamelen voor het gesprek en hem in contact brengen met de juiste afdeling? Wij bieden u de bouwstenen om direct in onze applicatie aan al uw unieke behoeften te voldoen.

Ontdek meer over onze integraties.

Integratie op maat

Laat uw systemen automatisch de afhandeling van oproepen regelen door klanten toe te wijzen aan de juiste afdeling, accountmanager of VIP-wachtrij. Pas workflows direct in onze applicatie aan uw specifieke behoeften aan.

Ontdek onze andere populaire functies :

Contact Lookup

Met de functie Contact Lookup raadpleegt u direct klantgegevens zodra er een oproep binnenkomt.

Agenda-integratie

Koppel eenvoudig uw gebruikelijke agenda aan uw Telavox-profiel. U blijft uw agenda organiseren zoals u gewend bent, terwijl wij uw status automatisch aanpassen, zodat u de hele dag de juiste indicatie heeft.

Integreer uw tools met onze telefonie

Dankzij de integratie van onze helpdesk kunt u direct de geschiedenis en de huidige status van de klant in uw systeem bekijken wanneer u een oproep ontvangt. Oproepen worden automatisch gekoppeld aan bestaande tickets, wat u tijd bespaart, het beheer van zaken verbetert en meer transparantie biedt voor een effectievere opvolging.

Stap over op eenvoudigere en efficiëntere telefonie

Wij helpen u om elke werkdag net iets gemakkelijker en aangenamer te maken.
Ontdek hoe wij uw bedrijf kunnen ondersteunen.

Téléphonie d'entreprise

Plateforme de téléphonie

Ressources

Talen

Zakelijke telefonie

telfonieplatform

Bronnen