Met ons call management systeem kunt u eenvoudig de voortgang van uw interne communicatie volgen en zien hoe klanttelefoongesprekken worden afgehandeld. U krijgt inzicht in zaken zoals het aantal gesprekken in de wacht, het aantal beantwoorde gesprekken en de gemiddelde gespreksduur. Deze statistieken kunt u dagelijks, wekelijks of maandelijks inzien en zelfs in realtime controleren. Daarnaast kunt u gedetailleerde rapporten genereren. Als u gebruik maakt van Microsoft Power BI, kunt u deze gegevens integreren om grafieken en analyses te maken. U heeft ook de mogelijkheid om de statistieken in ruwe vorm te downloaden voor verdere analyse met uw eigen tools.

Belstatistieken beheren

Met onze applicatie kunt u eenvoudig uw belstatistieken bijhouden op dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse basis en deze in realtime bekijken. Als u gedetailleerde rapporten nodig heeft, kunt u deze naar wens configureren en het genereren van de rapporten direct plannen via ons beheerportaal.

Ontdek onze andere populaire functies :

Rapporten

Maak gedetailleerde rapporten om prestaties te volgen, trends te herkennen en verbeterpunten te identificeren, zodat u de efficiëntie en resultaten kunt optimaliseren.

Uw gespreksstatistieken met Power BI

Met de integratie met Power BI kunt u uw oproepgegevens analyseren en geoptimaliseerde beslissingen nemen op basis van concrete inzichten.

Dashboards

Stel verschillende dashboards in om de activiteit van uw agents gedurende de dag te volgen. U kunt deze dashboards aanpassen om de prestaties van uw wachtrijen of individuele agents te monitoren. Dit biedt u een duidelijk overzicht, zodat u de gespreksstromen beter kunt beheren en een vlotte communicatie kunt waarborgen.

Stap over op eenvoudigere en efficiëntere telefonie

Wij helpen u om elke werkdag net iets gemakkelijker en aangenamer te maken.
Ontdek hoe wij uw bedrijf kunnen ondersteunen.

Téléphonie d'entreprise

Plateforme de téléphonie

Ressources

Talen

Zakelijke telefonie

telfonieplatform

Bronnen