Belangrijkste kenmerken
Geïntegreerde softphone
Maak gebruik van de volledige Telavox-webtoepassing, geïntegreerd in uw casemanagementsysteem, inclusief volledige softphone-functionaliteit. Ontvang, stuur en verbind oproepen door (inclusief click-to-dial), demp en zet gesprekken in de wacht.
Zoek- en contactgeschiedenis
Voor inkomende en uitgaande oproepen haalt Telavox het nummer op en toont in een pop-upvenster alle relevante contactgegevens uit uw systeem. U kunt de bel- en ticketgeschiedenis bekijken, opgenomen gesprekken en voicemails beluisteren en met één klik naar het klantdossier navigeren. Ook kunt u rechtstreeks vanuit het contactrecord bellen.
Eenvoudig met één klik aanmaken
Maak eenvoudig een nieuw contact, ticket of account aan voor onbekende bellers en registreer de activiteit van het gesprek, direct vanuit het gespreksvenster met slechts één klik.
Eenvoudig wachtrijbeheer
Beheer de beschikbaarheid en het lidmaatschap van de wachtrij. Bekijk realtime statistieken, controleer de lopende gesprekken in de wachtrij en bekijk de gespreksgeschiedenis van de wachtrij.
Start
Het starten met Freshdesk in Telavox is eenvoudig. Bekijk onze video voor meer uitleg over hoe het werkt. Uw Customer Success Manager staat klaar om u door het proces te begeleiden en zorgt voor een vlotte implementatie.