Belangrijkste kenmerken

Geïntegreerde softphone
Maak gebruik van de volledige Telavox-webtoepassing, geïntegreerd in uw casemanagementsysteem, inclusief volledige softphone-functionaliteit. Ontvang, stuur en verbind oproepen door (inclusief click-to-dial), demp en zet gesprekken in de wacht.

Zoek- en contactgeschiedenis
Voor inkomende en uitgaande oproepen haalt Telavox het nummer op en toont in een pop-upvenster alle relevante contactgegevens uit uw systeem. U kunt de bel- en ticketgeschiedenis bekijken, opgenomen gesprekken en voicemails beluisteren en met één klik naar het klantdossier navigeren. Ook kunt u rechtstreeks vanuit het contactrecord bellen.

Eenvoudig met één klik aanmaken
Maak eenvoudig een nieuw contact, ticket of account aan voor onbekende bellers en registreer de activiteit van het gesprek, direct vanuit het gespreksvenster met slechts één klik.

Eenvoudig wachtrijbeheer
Beheer de beschikbaarheid en het lidmaatschap van de wachtrij. Bekijk realtime statistieken, controleer de lopende gesprekken in de wachtrij en bekijk de gespreksgeschiedenis van de wachtrij.


Start

Het starten met Freshdesk in Telavox is eenvoudig. Bekijk onze video voor meer uitleg over hoe het werkt. Uw Customer Success Manager staat klaar om u door het proces te begeleiden en zorgt voor een vlotte implementatie.

Freshdesk

Helpdesk
Brengt alle belangrijke functies samen op één plek. Hierdoor kunnen agenten zich volledig richten op gesprekken met klanten, zonder tussen verschillende tools te schakelen. Dit bespaart tijd en vermindert afleiding, wat leidt tot een efficiëntere en meer gefocuste klantenservice.

Inbegrepen in de volgende abonnementen:

Verander vandaag!

Klaar om efficiënter te werken?

Bestel vandaag nog onze telefoniediensten of neem contact met ons op voor een persoonlijke demo

Téléphonie d'entreprise

Plateforme de téléphonie

Ressources

Talen

Zakelijke telefonie

telfonieplatform

Bronnen