Naadloze integratie met Telavox voor Salesforce

Met Telavox CTI (Computer Telephony Integration) kunnen gesprekken rechtstreeks vanuit Salesforce worden gevoerd, ontvangen en beheerd. Alle relevante klantgegevens worden in realtime weergegeven, waardoor het gesprek gemakkelijk kan worden opgevolgd zonder van de ene toepassing naar de andere te hoeven schakelen.

  • Bel rechtstreeks vanuit Salesforce: Met Telavox CTI kunt u uw contactpersonen rechtstreeks vanuit Salesforce bellen. Met de click-to-dial functie kunt u eenvoudig gesprekken starten vanaf een klantenkaart en u kunt zelfs gesprekken doorverbinden en parkeren met één klik.
  • Focus op klantrelaties: verminder afleidingen door gesprekken en klantinformatie op één plek te beheren. Uw medewerkers kunnen zich concentreren op het leveren van uitzonderlijke klantenservice in plaats van te moeten schakelen tussen systemen.

Klantgegevens wanneer je ze nodig hebt

Telavox Contact Lookup synchroniseert Salesforce met Telavox en geeft u informatie over het klantprofiel zodra de oproep binnenkomt. Met volledige toegang tot relevante gegevens kunnen uw agenten een meer gepersonaliseerde en beter geïnformeerde service bieden.

  • Geautomatiseerde raadpleging van contactpersonen: wanneer een oproep binnenkomt via Telavox, worden de gegevens van de beller automatisch uit Salesforce gehaald. Uw agenten weten meteen met wie ze praten en kunnen een snellere, meer gepersonaliseerde service bieden.
  • Directe toegang tot klantprofielen: klik op een link om direct het volledige profiel van de klant in Salesforce te openen, zodat u tijdens het gesprek altijd toegang hebt tot de meest recente informatie.

Voordelen van Telavox en Salesforce

  • Efficiëntere klantenservice: beheer al uw gesprekken en interacties met klanten in Salesforce om tijd te besparen en de efficiëntie te verhogen.
  • Persoonlijkere klantervaringen: met directe toegang tot belangrijke klantinformatie tijdens het gesprek kunt u beter geïnformeerde en persoonlijkere klantervaringen leveren.
  • Minder administratie: De integratie van Telavox met Salesforce automatiseert een groot deel van het handmatig invoeren en bijwerken van gegevens, waardoor de administratieve last voor uw team afneemt.

Aan de slag

Selecteer de integratie in onze beheerportal onder het tabblad App Directory en volg de instructies. Gebruik de beheerportal om licenties toe te wijzen aan uw team. U kunt meerdere Salesforce-integraties aan dezelfde gebruiker toewijzen.

Raadpleeg ons document over de installatie en support van Salesforce Contact Lookup.

Salesforce

CRM-systeem (Customer Relationship Management)
Breng alle belangrijke functies samen op één plek, zonder van de ene tool naar de andere te moeten overschakelen. Combineer telefonie en relatiebeheer in hetzelfde platform.

Inbegrepen in de volgende abonnementen:

Verander vandaag!

Klaar om efficiënter te werken?

Bestel vandaag nog onze telefoniediensten of neem contact met ons op voor een persoonlijke demo

Téléphonie d'entreprise

Plateforme de téléphonie

Ressources

Talen

Zakelijke telefonie

telfonieplatform

Bronnen