Voordelen van contact zoeken met Telavox en OTYS

  • Direct klantinformatie verkrijgen
    Kijk wie er belt en ontvang belangrijke informatie van Telavox voordat u opneemt. Zo kunt u het gesprek snel en efficiënt afhandelen.
  • Stroomlijn je workflow
    Alle relevante gegevens worden automatisch geëxtraheerd uit OTYS, waardoor het handmatige werk wordt verminderd en je workflow wordt gestroomlijnd.
  • Eenvoudige toegang tot klantprofielen
    Met één klik ga je direct naar het profiel van de klant, waar je alle informatie vindt die je nodig hebt om betere ondersteuning te bieden.

Kom igång

Het is eenvoudig om aan de slag te gaan met OTYS in Telavox. Als je al klant bent, raadpleeg dan ons ondersteunings- en installatiedocument voor meer informatie. Je Customer Success Manager staat ook klaar om je door het proces te begeleiden en een soepele implementatie te garanderen.

OTYS

CRM-systeem (Customer Relationship Management)
Verkrijg automatisch klantinformatie bij inkomende gesprekken en open het volledige klantprofiel met één klik.

Inbegrepen in de volgende abonnementen:

Verander vandaag!

Klaar om efficiënter te werken?

Bestel vandaag nog onze telefoniediensten of neem contact met ons op voor een persoonlijke demo

Téléphonie d'entreprise

Plateforme de téléphonie

Ressources

Talen

Zakelijke telefonie

telfonieplatform

Bronnen