De voordelen van Telavox en Aurora teleQ

Efficiënte afhandeling van contacten
Optimaliseer de verwerking van inkomende oproepen met handige functies zoals terugbellen en het plannen van gesprekken. Dit verbetert de patiëntervaring en zorgt voor een rustigere werkomgeving voor zorgverleners.

Beschikbaarheid en betere service
Met de Aurora teleQ-oplossing kunnen patiënten teruggebeld worden in plaats van in een wachtrij te wachten, zodat er geen belangrijke gesprekken verloren gaan.

Flexibele roosters
Plan gesprekken op basis van de behoeften en middelen van uw organisatie. Agenten kunnen met één druk op de knop bellen, terwijl de planning automatisch wordt aangepast aan het aantal oproepen en de personeelsbezetting.

Start
Het is eenvoudig om aan de slag te gaan met Aurora teleQ in Telavox. Uw Customer Success Manager staat klaar om u door het proces te begeleiden en een soepele implementatie te garanderen.

Aurora TeleQ

Productiviteit
Optimaliseer het contact tussen patiënten en zorgverleners. Verbeter de communicatie met functies zoals geplande herinneringen en multi-channel beheer, waarbij u telefoon, tekst, chat en video kunt gebruiken om efficiënt in contact te blijven met patiënten.

Inbegrepen in de volgende abonnementen:

Verander vandaag!

Klaar om efficiënter te werken?

Bestel vandaag nog onze telefoniediensten of neem contact met ons op voor een persoonlijke demo

Téléphonie d'entreprise

Plateforme de téléphonie

Ressources

Talen

Zakelijke telefonie

telfonieplatform

Bronnen