Home Juridische informatie Toegang tot het Telavox-beheerportaal
Toegang tot het Telavox-beheerportaal
Persoonlijke gegevens beheren, Telavox
Telavox is een krachtige communicatiedienst die is ontworpen om de klant zo autonoom mogelijk te laten zijn. De klant is de gegevensbeheerder en Telavox vervult zijn verplichtingen als gegevensbeheerder op grond van een ondertekende gegevensverwerkingsovereenkomst (Data Processing Agreement, DPA). Dit document beschrijft de functionaliteit voor gegevensbeheer die Telavox aan de eindgebruiker en beheerder biedt.
Wie heeft toegang tot wat?
De volgende matrix beschrijft het verschil tussen een individuele gebruiker en een beheerder en de persoonlijke gegevens waartoe zij toegang hebben.
Toegang van eindgebruikers tot individuele persoonlijke gegevens | Toegang van beheerders tot de persoonlijke gegevens van gebruikers | |
---|---|---|
Verwijderen/wijzigen/blokkeren van een licentie | X | |
Wachtwoord opnieuw instellen | X | |
Toegang krijgen tot de PIN/PUK-codes | X | X |
Toegang krijgen tot de voicemailberichten | X | |
De contactgegevens wijzigen | X | X |
De mobiele dataconsumptie raadplegen | X | X |
Het locatieverslag toevoegen/ verwijderen | X | X |
Toegang krijgen tot de oproepregistraties | X* | X* |
De chatberichten lezen | X | |
Leden van de wachtrij toevoegen/verwijderen | X | |
De wachtrijstatistieken raadplegen | X | X* |
De oproeplijsten weergeven | X | X* |
* Alleen mogelijk als specifieke extra functies worden aangeschaft.
Wie kan directeur worden?
Een beheerder heeft de mogelijkheid om meerdere andere beheerders aan te stellen en kan deze direct toevoegen of verwijderen. Het is ook mogelijk dat een beheerder geen andere beheerders heeft toegewezen.
Heeft u nog Vragen?
Indien u nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met uw Customer Success Manager.