Toegang tot het Telavox-beheerportaal

Persoonlijke gegevens beheren, Telavox

Telavox is een krachtige communicatiedienst die is ontworpen om de klant zo autonoom mogelijk te laten zijn. De klant is de gegevensbeheerder en Telavox vervult zijn verplichtingen als gegevensbeheerder op grond van een ondertekende gegevensverwerkingsovereenkomst (Data Processing Agreement, DPA). Dit document beschrijft de functionaliteit voor gegevensbeheer die Telavox aan de eindgebruiker en beheerder biedt.

Wie heeft toegang tot wat?

De volgende matrix beschrijft het verschil tussen een individuele gebruiker en een beheerder en de persoonlijke gegevens waartoe zij toegang hebben.

Toegang van eindgebruikers tot individuele persoonlijke gegevensToegang van beheerders tot de persoonlijke gegevens van gebruikers
Verwijderen/wijzigen/blokkeren van een licentieX
Wachtwoord opnieuw instellenX
Toegang krijgen tot de PIN/PUK-codesXX
Toegang krijgen tot de voicemailberichtenX
De contactgegevens wijzigenXX
De mobiele dataconsumptie raadplegenXX
Het locatieverslag toevoegen/
verwijderen
XX
Toegang krijgen tot de oproepregistratiesX*X*
De chatberichten lezenX
Leden van de wachtrij toevoegen/verwijderenX
De wachtrijstatistieken raadplegenXX*
De oproeplijsten weergevenXX*

* Alleen mogelijk als specifieke extra functies worden aangeschaft.

Wie kan directeur worden?

Een beheerder heeft de mogelijkheid om meerdere andere beheerders aan te stellen en kan deze direct toevoegen of verwijderen. Het is ook mogelijk dat een beheerder geen andere beheerders heeft toegewezen.

Heeft u nog Vragen?

Indien u nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met uw Customer Success Manager.

Téléphonie d'entreprise

Plateforme de téléphonie

Ressources

Talen

Zakelijke telefonie

telfonieplatform

Bronnen