Integratie

Persoonlijke webhooks

Met persoonlijke webhooks kun je eenvoudig acties automatiseren, of het nu gaat om het ontvangen, voeren of beëindigen van een gesprek. Door onze telefonieoplossing te koppelen aan je bestaande systeem - bijvoorbeeld je CRM - kun je automatische gebeurtenissen activeren in je externe tool.

Contact Lookup

Met de functie Contact Lookup raadpleegt u direct klantgegevens zodra er een oproep binnenkomt.

Agenda-integratie

Koppel eenvoudig uw gebruikelijke agenda aan uw Telavox-profiel. U blijft uw agenda organiseren zoals u gewend bent, terwijl wij uw status automatisch aanpassen, zodat u de hele dag de juiste indicatie heeft.

Integratie op maat

Laat uw systemen automatisch de afhandeling van oproepen regelen door klanten toe te wijzen aan de juiste afdeling, accountmanager of VIP-wachtrij. Pas workflows direct in onze applicatie aan uw specifieke behoeften aan.

Integreer uw tools met onze telefonie

Dankzij de integratie van onze helpdesk kunt u direct de geschiedenis en de huidige status van de klant in uw systeem bekijken wanneer u een oproep ontvangt. Oproepen worden automatisch gekoppeld aan bestaande tickets, wat u tijd bespaart, het beheer van zaken verbetert en meer transparantie biedt voor een effectievere opvolging.

Integreer uw telefonie met uw CRM-systeem

Dankzij de CRM-integratie worden klantgegevens centraal verzameld, waardoor u sneller en efficiënter kunt reageren met directe toegang tot belangrijke informatie voor een persoonlijkere service.

Uw gespreksstatistieken met Power BI

Met de integratie met Power BI kunt u uw oproepgegevens analyseren en geoptimaliseerde beslissingen nemen op basis van concrete inzichten.

Téléphonie d'entreprise

Plateforme de téléphonie

Ressources

Talen

Zakelijke telefonie

telfonieplatform

Bronnen