Bent u vaak onderweg en combineert u verschillende taken tegelijk? Met onze oplossing worden uw activiteiten automatisch gesynchroniseerd met uw CRM. U werkt moeiteloos samen met collega’s, bespaart tijd dankzij AI-gestuurde functies en ontvangt automatisch waardevolle informatie over uw bellers.
Niemand houdt van administratie, dat weten we allemaal. Onze telefonie verandert de manier waarop salesteams werken door administratieve lasten drastisch te verlagen. Routinetaken zoals het beheren van contacten en het opnemen van gesprekken worden geautomatiseerd, zodat uw team meer tijd heeft om zich te concentreren op wat echt telt: verkopen.
U hebt direct toegang tot klantgegevens in uw database zodra iemand belt. Hierdoor kunt u beter voorbereid zijn, een persoonlijkere service bieden en snel reageren op kansen – allemaal zonder tijd te verspillen aan het handmatig zoeken naar gegevens.
Dankzij onze AI-functies krijg je automatische transcripties en samenvattingen na elk gesprek. Dit bespaart je tijd, maakt het makkelijker om belangrijke taken op te volgen en zorgt ervoor dat er geen belangrijke informatie verloren gaat.
Stop met stressen over het missen van belangrijke gesprekken wanneer je in een vergadering zit. Door je agenda te synchroniseren, kun je eenvoudig je beschikbaarheid regelen. Met je voorgedefinieerde profielen kun je gesprekken automatisch doorschakelen naar een collega of de beller laten weten wanneer je weer beschikbaar bent.
Sluit je CRM of managementsysteem aan en bel direct vanuit het klantendossier met automatische gespreksopname. Je kunt ook je gesprekken opnemen en ze laten transcriberen en samenvatten met behulp van onze Artificial Intelligence service, zodat je slimmer en efficiënter kunt werken bij elk klantcontact.
U hebt direct toegang tot klantgegevens in uw database zodra iemand belt. Hierdoor kunt u beter voorbereid zijn, een persoonlijkere service bieden en snel reageren op kansen – allemaal zonder tijd te verspillen aan het handmatig zoeken naar gegevens.
Dankzij onze AI-functies krijg je automatische transcripties en samenvattingen na elk gesprek. Dit bespaart je tijd, maakt het makkelijker om belangrijke taken op te volgen en zorgt ervoor dat er geen belangrijke informatie verloren gaat.
Stop met stressen over het missen van belangrijke gesprekken wanneer je in een vergadering zit. Door je agenda te synchroniseren, kun je eenvoudig je beschikbaarheid regelen. Met je voorgedefinieerde profielen kun je gesprekken automatisch doorschakelen naar een collega of de beller laten weten wanneer je weer beschikbaar bent.
Sluit je CRM of managementsysteem aan en bel direct vanuit het klantendossier met automatische gespreksopname. Je kunt ook je gesprekken opnemen en ze laten transcriberen en samenvatten met behulp van onze Artificial Intelligence service, zodat je slimmer en efficiënter kunt werken bij elk klantcontact.
We bieden u een uitgebreide bibliotheek met functies die uw dagelijkse werkzaamheden vergemakkelijken
Met deze functie is het beheren van de openingstijden van je telefonieplatform nog nooit zo eenvoudig geweest. Of je nu wachtrijen of een interactieve spraakrespons (IVR) beheert, je kunt nu je telefoniediensten efficiënt plannen en aanpassen, allemaal vanuit een centraal overzicht.
Maak het je klanten gemakkelijk om informatie op te vragen via SMS voor, tijdens of na een inkomend gesprek. Stuur snelle antwoorden, deel links en beheer veelgestelde vragen automatisch, voor een betere klantervaring.
Met persoonlijke webhooks kun je eenvoudig acties automatiseren, of het nu gaat om het ontvangen, voeren of beëindigen van een gesprek. Door onze telefonieoplossing te koppelen aan je bestaande systeem - bijvoorbeeld je CRM - kun je automatische gebeurtenissen activeren in je externe tool.
Met "Mijn overzicht" in onze app volgt u realtime wachtrijen en agenten: gesprekken, beschikbaarheid en wachttijden, voor betere oproepbeheer en overzicht.
Met de verbindingsfunctie integreert u onze telefonie eenvoudig met apparaten zoals vergadertelefoons, faxen of intercoms, voor meer flexibiliteit en centralisatie.
Onze dashboards bieden salesmanagers toegang tot alle statistieken en een compleet overzicht van de prestaties van hun team in realtime. Volg eenvoudig gespreksvolumes, responstijden en individuele inspanningen.
Met deze tools kunt u snel verbeterpunten identificeren, verkoopprocessen optimaliseren en uw team trainen voor betere resultaten, alles in een gebruiksvriendelijke interface.
Geef uw IT-manager alle overtuigende argumenten die nodig zijn om aan te tonen waarom onze oplossingen beter presteren dan die van onze concurrenten. We hebben een duidelijke en beknopte presentatie voorbereid, speciaal gericht op IT-experts.
Klaar om slimmer te werken? Schaf onze diensten vandaag nog aan of neem contact met ons op voor een persoonlijke demo.
Essayez notre démo interactive et découvrez nos services
Probeer onze interactieve demo en ontdek onze telefoonie.