Met IVR (Interactive Voice Response) kunnen uw klanten eenvoudig door uw telefoonmenu navigeren door op de juiste toetsen te drukken. Op deze manier worden ze snel doorverwezen naar de gewenste afdeling of dienst. Dit maakt de afhandeling van oproepen efficiënter en verbetert de ervaring voor elke beller, zodat zij sneller de hulp ontvangen die ze nodig hebben.
Met deze functie is het beheren van de openingstijden van je telefonieplatform nog nooit zo eenvoudig geweest. Of je nu wachtrijen of een interactieve spraakrespons (IVR) beheert, je kunt nu je telefoniediensten efficiënt plannen en aanpassen, allemaal vanuit een centraal overzicht.
Maak het je klanten gemakkelijk om informatie op te vragen via SMS voor, tijdens of na een inkomend gesprek. Stuur snelle antwoorden, deel links en beheer veelgestelde vragen automatisch, voor een betere klantervaring.
Met "Mijn overzicht" in onze app volgt u realtime wachtrijen en agenten: gesprekken, beschikbaarheid en wachttijden, voor betere oproepbeheer en overzicht.