Met het vereenvoudigd beheer van uw telefoonsysteem kunt u het gespreksbeheer automatiseren en integreren met andere bedrijfstools, zoals klantbeheer (CRM), resourcebeheer (ERP) of ondersteuningssystemen. Hierdoor kunt u de oproeproutering aanpassen op basis van klantinformatie, zoals hun status of specifieke behoeften, zonder dat u elk gesprek handmatig hoeft te beheren. Dit maakt uw systeem flexibeler en beter afgestemd op de specifieke behoeften van uw bedrijf.

Beheer van uw telefoonsysteem

Met geautomatiseerde regels kunt u uw oproepen efficiënter beheren door ze te koppelen aan andere tools die u al in uw bedrijf gebruikt. Dit stelt u in staat om oproepen sneller af te handelen en de manier waarop ze worden verwerkt aan te passen op basis van belangrijke informatie, zonder dat u handmatig hoeft in te grijpen.

Ontdek onze andere populaire functies :

Evenementen en feestdagen plannen

Met deze functie is het beheren van de openingstijden van je telefonieplatform nog nooit zo eenvoudig geweest. Of je nu wachtrijen of een interactieve spraakrespons (IVR) beheert, je kunt nu je telefoniediensten efficiënt plannen en aanpassen, allemaal vanuit een centraal overzicht.

SMS naar beller

Maak het je klanten gemakkelijk om informatie op te vragen via SMS voor, tijdens of na een inkomend gesprek. Stuur snelle antwoorden, deel links en beheer veelgestelde vragen automatisch, voor een betere klantervaring.

Mijn overzicht

Met "Mijn overzicht" in onze app volgt u realtime wachtrijen en agenten: gesprekken, beschikbaarheid en wachttijden, voor betere oproepbeheer en overzicht.

Stap over op eenvoudigere en efficiëntere telefonie

Wij helpen u om elke werkdag net iets gemakkelijker en aangenamer te maken.
Ontdek hoe wij uw bedrijf kunnen ondersteunen.

Téléphonie d'entreprise

Plateforme de téléphonie

Ressources

Talen

Zakelijke telefonie

telfonieplatform

Bronnen