Integreer SMS in je telefoonwachtrij
Maak het je klanten gemakkelijk om informatie op te vragen via SMS voor, tijdens of na een inkomend gesprek. Stuur snelle antwoorden, deel links en beheer veelgestelde vragen automatisch, voor een betere klantervaring.
- Stuur relevante en tijdige informatie per sms naar bellers, bijvoorbeeld een link naar je openingstijden, ondersteuning of online shop.
- Stem je SMS berichten af op je merkidentiteit en je huidige behoeften.
Voorbeelden van gebruik: deel uw openingstijden, links naar uw FAQ, uw boekingsportal of andere nuttige bronnen.
Gespreksstromen verbeteren en wachttijden verkorten
Met SMS to Caller kun je relevante informatie rechtstreeks per sms naar je klanten sturen als onderdeel van je telefonische wachtrij – zoals je speciale openingstijden in het weekend of een link naar je reserveringspagina. Deze functie houdt klanten op de hoogte en maakt tijd vrij voor je teams om op andere verzoeken te reageren.
- Verbeter de klantervaring: geef onmiddellijk nuttige informatie.
- Bespaar tijd: beantwoord veelgestelde vragen van klanten per sms en maak uw agents vrij.
- Wachttijden verkorten: Bied snelle antwoorden op veelgestelde vragen.
Belangrijkste kenmerken
- Eenvoudige configuratie: maak en personaliseer je SMS-berichten eenvoudig vanuit je telefonieplatform.
- Nummervalidatie: Zorg ervoor dat SMS-berichten naar de juiste ontvanger worden gestuurd.
- Gepersonaliseerde afzendernaam: Geef je berichten een professionele afzendernaam die je merk weerspiegelt.
Aan de slag!
Meer informatie om nu aan de slag te gaan.