In de meeste organisaties lopen belangrijke gesprekken via de telefooncentrale, vaak gerelateerd aan support, sales of case management. Met Telavox worden alle inkomende en uitgaande gesprekken via de centrale automatisch omgezet naar tekst. Hierdoor kunt u eenvoudig specifieke gesprekken terugvinden, precies nagaan wat er is gezegd en ervoor zorgen dat er geen informatie verloren gaat in de communicatie – zelfs wanneer meerdere collega’s deelnemen aan doorlopende gesprekken.

Schriftelijke transcripties van oproepen via de centrale verbeteren de kwaliteit van de klantervaring, vergemakkelijken de integratie van nieuwe medewerkers en vereenvoudigen de traceerbaarheid bij follow-ups of klachten.

Transcriptie van oproepen van de telefooncentrale

Krijg een automatische tekstversie van alle gesprekken via de telefooncentrale. Traceerbaar, veilig en efficiënt.

Ontdek onze andere populaire functies :

Automatische analyse van onderwerpen

Zie direct het onderwerp van het gesprek, zonder alles opnieuw te hoeven beluisteren.

Gespreksoverzicht

Focus op wat belangrijk is. Supersnel gespreksoverzicht direct na het gesprek.

Transcripties exporteren

Sla gesprekken automatisch op in uw systemen voor eenvoudigere opvolging en verhoogde nauwkeurigheid.

Stap over op eenvoudigere en efficiëntere telefonie

Wij helpen u om elke werkdag net iets gemakkelijker en aangenamer te maken.
Ontdek hoe wij uw bedrijf kunnen ondersteunen.

Téléphonie d'entreprise

Plateforme de téléphonie

Ressources

Talen

Zakelijke telefonie

telfonieplatform

Bronnen