Om eenvoudig de wijzigende werktijden en het verlof van personeel te beheren tijdens periodes zoals de zomervakantie of feestdagen, kunt u eenvoudig de instellingen van uw telefoonplatform aanpassen via het adminportaal. U hoeft alleen maar:
1. In te loggen op het portaal en naar “PBX-diensten” te gaan.
2. Een nieuwe PBX-instelling toe te voegen (bijvoorbeeld “Gesloten tijdens de zomer”).
3. Een voicemailbericht op te nemen om bellers te informeren dat het bedrijf gesloten is of aangepaste openingstijden heeft.
4. De aangepaste openingstijden in te stellen door op het klok-icoon te klikken.
Op deze manier beheert u uw vakantieperiodes eenvoudig en efficiënt!
Tips en trucs: Een handige manier om uw klanten op de hoogte te stellen van de gewijzigde openingstijden is door gebruik te maken van onze chatwidget op de website.
Wanneer medewerkers op vakantie zijn, kunt u hun status eenvoudig in de applicatie bijwerken. Met enkele klikken kunnen ze de status “Vakantie” instellen, zodat bellers op hun werknummer weten dat de medewerker afwezig is en wanneer ze terugkeren. Deze functie maakt het beheer van de beschikbaarheid duidelijk en voorkomt misverstanden.