Om eenvoudig de wijzigende werktijden en het verlof van personeel te beheren tijdens periodes zoals de zomervakantie of feestdagen, kunt u eenvoudig de instellingen van uw telefoonplatform aanpassen via het adminportaal. U hoeft alleen maar:

1. In te loggen op het portaal en naar “PBX-diensten” te gaan.
2. Een nieuwe PBX-instelling toe te voegen (bijvoorbeeld “Gesloten tijdens de zomer”).
3. Een voicemailbericht op te nemen om bellers te informeren dat het bedrijf gesloten is of aangepaste openingstijden heeft.
4. De aangepaste openingstijden in te stellen door op het klok-icoon te klikken.

Op deze manier beheert u uw vakantieperiodes eenvoudig en efficiënt!

Tips en trucs: Een handige manier om uw klanten op de hoogte te stellen van de gewijzigde openingstijden is door gebruik te maken van onze chatwidget op de website.

Wanneer medewerkers op vakantie zijn, kunt u hun status eenvoudig in de applicatie bijwerken. Met enkele klikken kunnen ze de status “Vakantie” instellen, zodat bellers op hun werknummer weten dat de medewerker afwezig is en wanneer ze terugkeren. Deze functie maakt het beheer van de beschikbaarheid duidelijk en voorkomt misverstanden.

Vakantieplanning en werktijden

Naarmate de feestdagen naderen, kunt u eenvoudig de openingstijden en vakantiedagen van uw medewerkers plannen. Dit doet u door een nieuw team aan te maken in het administratieportaal, een bericht toe te voegen en een planning in te stellen. Indien nodig kunt u ook snel massale wijzigingen doorvoeren voor alle medewerkers.

Ontdek onze andere populaire functies :

Evenementen en feestdagen plannen

Met deze functie is het beheren van de openingstijden van je telefonieplatform nog nooit zo eenvoudig geweest. Of je nu wachtrijen of een interactieve spraakrespons (IVR) beheert, je kunt nu je telefoniediensten efficiënt plannen en aanpassen, allemaal vanuit een centraal overzicht.

SMS naar beller

Maak het je klanten gemakkelijk om informatie op te vragen via SMS voor, tijdens of na een inkomend gesprek. Stuur snelle antwoorden, deel links en beheer veelgestelde vragen automatisch, voor een betere klantervaring.

Mijn overzicht

Met "Mijn overzicht" in onze app volgt u realtime wachtrijen en agenten: gesprekken, beschikbaarheid en wachttijden, voor betere oproepbeheer en overzicht.

Stap over op eenvoudigere en efficiëntere telefonie

Wij helpen u om elke werkdag net iets gemakkelijker en aangenamer te maken.
Ontdek hoe wij uw bedrijf kunnen ondersteunen.

Téléphonie d'entreprise

Plateforme de téléphonie

Ressources

Talen

Zakelijke telefonie

telfonieplatform

Bronnen