Effektiv schemaläggning av växel

Att hålla koll på öppettider och helgdagar i växeln kan vara tidskrävande, särskilt för företag med flera tjänster. Med denna funktion kan du:

  • Schemalägga händelser och helgdagar direkt från Admin-portalen.
  • Tillämpa bulkändringar för att uppdatera flera växeltjänster samtidigt.
  • Konfigurera IVR och köer så att de automatiskt följer helgdagsscheman.
  • Anpassa öppettider med växellägen för ökad flexibilitet.
  • Välja ditt land och tillämpa officiella helgdagar med några få klick.

Så fungerar det

  1. Logga in på Admin-portalen.
  2. Navigera till växeltjänster och växla till tabellvy.
  3. Klicka på “Schemaläggning” och välj de växeltjänster du vill ändra.
  4. Välj mellan anpassade händelser eller helgdagar.
  5. Ange öppettider, start- och sluttider samt återkommande inställningar.
  6. Spara och tillämpa ändringarna i bulk.

Med denna funktion blir det enklare än någonsin att hantera öppettider i växel. Oavsett om du administrerar köer eller IVR kan du nu effektivt schemalägga och redigera dina växeltjänster i en centraliserad vy.

Schemalägg händelser och helgdagar

Autres fonctionnalités populaires

Mon aperçu

Mon aperçu, dans notre application, offre une vue en temps réel de vos files d'attente et agents : appels en attente, disponibilité et temps d’attente, pour une gestion optimale des appels.

Fonction de connexion centralisée

La fonctionnalité de connexion intègre facilement notre téléphonie à des appareils comme téléphones de conférence, télécopieurs ou interphones, offrant flexibilité et centralisation.

Optez pour une meilleure téléphonie !

Nous vous aidons à rendre chaque journée de travail un peu plus facile et agréable.
Découvrez ce que nous pouvons faire pour votre entreprise.

COMMENT ÇA FONCTIONNE?

Essayez notre démo interactive et découvrez nos services

Services de téléphonie

Créez une expérience fluide pour vos clients et collaborateurs. Notre plateforme de téléphonie cloud vous offre tout ce dont vous avez besoin dans une application simple à utiliser.

Gestion des tickets

Collectez, priorisez et partagez les tickets en temps réel pour des clients plus satisfaits et une meilleure collaboration. Tout cela dans une application facile d’utilisation.