Salesforce

CRM
Integreer uw Salesforce-bedrijfssoftware met Telavox – de telefonieservice voor bedrijven. Vereenvoudig gespreksbeheer, krijg toegang tot klantgeschiedenis en maak tickets aan in realtime.

Links

Uw oproepen beheren in Salesforce

Beantwoord en voer gesprekken rechtstreeks vanuit Salesforce. Met de zakelijke telefonieapp van Telavox, geïntegreerd in Salesforce, behoudt u volledige controle om gesprekken door te verbinden of in de wacht te zetten, terwijl u zich volledig op uw klanten blijft focussen.

Registreer uw gesprekken en tickets in real-time

Optimaliseer uw werk door eenvoudig gesprekken op te nemen en direct tijdens het telefoongesprek tickets aan te maken.

Volledig overzicht van eerdere oproepen en tickets

Als er een gesprek binnenkomt of bezig is, opent er automatisch een venster op uw scherm met de klantgeschiedenis. U ziet hier de laatste gesprekken en tickets, met klikbare knoppen om snel toegang te krijgen tot dossiers of het contactprofiel in Salesforce.

Snelle toegang tot essentiële klantinformatie

Door de eerdere interacties te bekijken, kunt u uw communicatie aanpassen en direct tijdens het gesprek een relevanter en persoonlijker service bieden.

Synchronisatie van klantinformatie met Telavox

Wanneer u een oproep beantwoordt in Telavox, worden de relevante klantgegevens automatisch opgehaald uit Salesforce. U ziet direct wie er belt, de bedrijfsnaam, het e-mailadres en de verantwoordelijke accountmanager — alles wat u nodig heeft om vanaf het eerste moment optimale service te bieden.

Snelle toegang tot het klantenbestand

Alle oproepen die u in Telavox beheert, worden automatisch gekoppeld aan de juiste contactpersoon in Salesforce. Dit geeft u onmiddellijk toegang tot de volledige klantgeschiedenis, de mogelijkheid om gespreksnotities vast te leggen en een duidelijk overzicht van lopende zaken en kansen. Een echte tijdsbesparing voor dagelijkse klantrelaties en follow-up.

Vereisten voor de Telavox-toepassing in Salesforce

  • TelavoxCRM integratie-uitbreidingsmodule
  • Salesforce Enterprise Edition met Lightning-toepassingen
  • Lees- en schrijfrechten op : Account, Zaak, Contactpersoon, Lead, Taak

Installatie vanaf AppExchange

  1. Zoek de Telavox-toepassing op de Salesforce AppExchange.
  2. Klik op “Get It Now” en volg de instructies.
  3. Log in met uw Salesforce-referenties als daarom wordt gevraagd.

Gebruikers configureren

  1. Ga naar Instellingen -> Callcenter -> Callcenter.
  2. Selecteer Telavox CTI en klik op “Gebruikers beheren”.
  3. Voeg de gewenste gebruikers toe en klik vervolgens op “Toevoegen aan callcenter”.

CTI toevoegen aan de Salesforce-app

  1. Ga naar Instellingen -> Toepassingsbeheer.
  2. Een Lightning-toepassing selecteren en wijzigen.
  3. Klik onder Tools (alleen desktop) op “Add a tool” -> “Open CTI Softphone”.
  4. Geef het een naam (bijvoorbeeld “Telavox”) en sla het op.

Vereisten voor het zoeken naar contactpersonen in Telavox

  • Telavox Contact Lookup add-on module
  • Om het zoeken naar contactpersonen te activeren, moet je ervoor zorgen dat het account dat u gebruikt toegang heeft tot de API.

Contactzoekfunctie installeren

  1. Installeer Salesforce Contact Lookup vanuit het Telavox-beheerportaal (App Directory).
  2. Voer uw Salesforce-inloggegevens in.
  3. Klik op “Integratie starten”.

Contactzoekfunctie aan gebruikers toevoegen

  1. Ga in het Telavox-beheerportaal naar Gebruikers -> Oproepwidgets.
  2. Selecteer de gebruikers voor wie u het zoeken naar contactpersonen wilt activeren.
  3. Klik op Toevoegen in het rechtergedeelte.
  4. Kies Salesforce Lookup Widget.

Meer informatie

Om goed te kunnen zoeken naar contactpersonen, moeten alle telefoonnummers in uw CRM worden opgeslagen in E.164-formaat. Dit formaat begint met een “+” gevolgd door de landcode. Nummers mogen geen speciale tekens bevatten zoals spaties, haakjes of koppeltekens.

Hier is een voorbeeld van een geldig nummer: +32123123123

De voordelen van de integratie van Salesforce en Telavox

Optimaliseer de communicatie met uw klanten door Telavox-telefonie te integreren met Salesforce. Bespaar tijd, verbeter de klantervaring en maak de workflows van uw team efficiënter.

Efficiëntere klantenservice

Beheer al uw telefoongesprekken rechtstreeks in Salesforce. Bespaar tijd door al uw informatie op één plek te zetten en verhoog de efficiëntie van elke interactie met uw klanten.

Gepersonaliseerde klantervaringen

Krijg direct toegang tot de belangrijkste informatie tijdens het gesprek. Bied een soepelere, relevantere en persoonlijkere klantervaring, zonder te hoeven schakelen tussen verschillende tools.

Minder administratie

Automatiseer veel van het handmatige werk dat komt kijken bij het vastleggen en bijwerken van klantgegevens. Concentreer u op wat echt belangrijk is: uw klanten.

Veelgestelde vragen

  • Direct bellen en gebeld worden in Salesforce
  • Automatisch klantinformatie bekijken bij een inkomend gesprek
  • Gesprekshistorie en klantgegevens op één plek beheren
  • Oproepen rechtstreeks vanuit Salesforce doorverbinden en in de wacht zetten
  • Een Telavox-licentie
  • Een Salesforce-licentie die compatibel is met OpenCTI
  • Telavox CRM integratie-uitbreidingsmodule
  • Telavox haalt automatisch klantgegevens op uit Salesforce wanneer er een oproep binnenkomt.
  • U kunt alle relevante klantgegevens direct tijdens het gesprek zien.

Ja, Telavox biedt integraties met verschillende andere CRM-systemen, zoals HubSpot en Microsoft Dynamics.

Draag vandaag nog uw telefonie aan ons over

Houd uw nummers bij de hand en we helpen u meteen op weg.

 

Téléphonie d'entreprise

Plateforme de téléphonie

Ressources

Talen

Zakelijke telefonie

telfonieplatform

Bronnen