Optimaliseer uw werk door eenvoudig gesprekken op te nemen en direct tijdens het telefoongesprek tickets aan te maken.
Home Integratie CRM Salesforce
Links
Beantwoord en voer gesprekken rechtstreeks vanuit Salesforce. Met de zakelijke telefonieapp van Telavox, geïntegreerd in Salesforce, behoudt u volledige controle om gesprekken door te verbinden of in de wacht te zetten, terwijl u zich volledig op uw klanten blijft focussen.
Optimaliseer uw werk door eenvoudig gesprekken op te nemen en direct tijdens het telefoongesprek tickets aan te maken.
Als er een gesprek binnenkomt of bezig is, opent er automatisch een venster op uw scherm met de klantgeschiedenis. U ziet hier de laatste gesprekken en tickets, met klikbare knoppen om snel toegang te krijgen tot dossiers of het contactprofiel in Salesforce.
Door de eerdere interacties te bekijken, kunt u uw communicatie aanpassen en direct tijdens het gesprek een relevanter en persoonlijker service bieden.
Wanneer u een oproep beantwoordt in Telavox, worden de relevante klantgegevens automatisch opgehaald uit Salesforce. U ziet direct wie er belt, de bedrijfsnaam, het e-mailadres en de verantwoordelijke accountmanager — alles wat u nodig heeft om vanaf het eerste moment optimale service te bieden.
Alle oproepen die u in Telavox beheert, worden automatisch gekoppeld aan de juiste contactpersoon in Salesforce. Dit geeft u onmiddellijk toegang tot de volledige klantgeschiedenis, de mogelijkheid om gespreksnotities vast te leggen en een duidelijk overzicht van lopende zaken en kansen. Een echte tijdsbesparing voor dagelijkse klantrelaties en follow-up.
Om goed te kunnen zoeken naar contactpersonen, moeten alle telefoonnummers in uw CRM worden opgeslagen in E.164-formaat. Dit formaat begint met een “+” gevolgd door de landcode. Nummers mogen geen speciale tekens bevatten zoals spaties, haakjes of koppeltekens.
Hier is een voorbeeld van een geldig nummer: +32123123123
Optimaliseer de communicatie met uw klanten door Telavox-telefonie te integreren met Salesforce. Bespaar tijd, verbeter de klantervaring en maak de workflows van uw team efficiënter.
Beheer al uw telefoongesprekken rechtstreeks in Salesforce. Bespaar tijd door al uw informatie op één plek te zetten en verhoog de efficiëntie van elke interactie met uw klanten.
Krijg direct toegang tot de belangrijkste informatie tijdens het gesprek. Bied een soepelere, relevantere en persoonlijkere klantervaring, zonder te hoeven schakelen tussen verschillende tools.
Automatiseer veel van het handmatige werk dat komt kijken bij het vastleggen en bijwerken van klantgegevens. Concentreer u op wat echt belangrijk is: uw klanten.
Ja, Telavox biedt integraties met verschillende andere CRM-systemen, zoals HubSpot en Microsoft Dynamics.
Houd uw nummers bij de hand en we helpen u meteen op weg.
Essayez notre démo interactive et découvrez nos services
Probeer onze interactieve demo en ontdek onze telefoonie.