Zendesk

Helpdesk
Met de Telavox-integratie kun je eenvoudig je oproepen en tickets rechtstreeks in Zendesk beheren. Krijg direct toegang tot de klantgeschiedenis, bekijk eerdere interacties en bied een snellere, relevantere en gepersonaliseerde service.

Links

Uw oproepen beheren in Zendesk

Beantwoord en voer gesprekken rechtstreeks vanuit Zendesk. Met de zakelijke telefonieapp van Telavox, geïntegreerd in Zendesk, behoudt u volledige controle om gesprekken door te verbinden of in de wacht te zetten, terwijl u zich volledig op uw klanten blijft focussen.

Registreer uw gesprekken en tickets in real-time

Optimaliseer uw werk door eenvoudig gesprekken op te nemen en direct tijdens het telefoongesprek tickets aan te maken.

Volledig overzicht van eerdere oproepen en tickets

Als er een gesprek binnenkomt of bezig is, opent er automatisch een venster op uw scherm met de klantgeschiedenis. U ziet hier de laatste gesprekken en tickets, met klikbare knoppen om snel toegang te krijgen tot dossiers of het contactprofiel in Zendesk.

Snelle toegang tot essentiële klantinformatie

Door de eerdere interacties te bekijken, kunt u uw communicatie aanpassen en direct tijdens het gesprek een relevanter en persoonlijker service bieden.

Synchronisatie van klantinformatie met Telavox

Wanneer u een oproep beantwoordt in Telavox, worden de relevante klantgegevens automatisch opgehaald uit Zendesk. U ziet direct wie er belt, de bedrijfsnaam, het e-mailadres en de verantwoordelijke accountmanager — alles wat u nodig heeft om vanaf het eerste moment optimale service te bieden.

Snelle toegang tot het klantenbestand

Alle oproepen die u in Telavox beheert, worden automatisch gekoppeld aan de juiste contactpersoon in Zendesk. Dit geeft u onmiddellijk toegang tot de volledige klantgeschiedenis, de mogelijkheid om gespreksnotities vast te leggen en een duidelijk overzicht van lopende zaken en kansen. Een echte tijdsbesparing voor dagelijkse klantrelaties en follow-up.

Transcripties van gesprekken direct in Zendesk

Telefoongesprekken worden getranscribeerd en gekoppeld aan het klantprofiel, zodat u eenvoudig toegang heeft tot de geschiedenis en eerdere dossiers. Dit stelt uw team in staat om een meer persoonlijke en efficiënte service te bieden.

Vereisten voor de Telavox-toepassing in Zendesk

  • Telavox CRM integratie-uitbreidingsmodule
  • Zendesk licentie met beheerdersrechten

Installeren vanuit la Zendesk marketplace

  1. Zoek de Telavox-toepassing in de Zendesk marketplace.
  2. Klik op “Installeren”.
  3. Volg de installatie-instructies.

Aanmelden

  1. Open / log in op Zendesk.
  2. Klik op het Telavox-pictogram in de navigatiebalk.
  3. Log in met uw Telavox-gegevens.

Vereisten voor het zoeken naar contactpersonen in Telavox

  • Telavox Contact Lookup add-on module
  • Om het zoeken naar contactpersonen te activeren, moet je ervoor zorgen dat het account dat u gebruikt toegang heeft tot de API.

Contactzoekfunctie installeren

  1. Installeer Zendesk Contact Lookup vanuit de Telavox beheerportal (App Directory).
  2. Voer je Zendesk-referenties in.
  3. Klik op “Integratie starten”.

Contactzoekfunctie aan gebruikers toevoegen

  1. Ga in het Telavox-beheerportaal naar Gebruikers -> Call Widgets.
  2. Selecteer de gebruikers voor wie u het zoeken naar contactpersonen wilt activeren.
  3. Klik op Toevoegen in het rechtergedeelte.
  4. Kies Zendesk Lookup Widget.

Meer informatie

Om goed te kunnen zoeken naar contactpersonen, moeten alle telefoonnummers in uw CRM worden opgeslagen in E.164-formaat. Dit formaat begint met een “+” gevolgd door de landcode. Nummers mogen geen speciale tekens bevatten zoals spaties, haakjes of koppeltekens.

Hier is een voorbeeld van een geldig nummer: +32123123123

De voordelen van de integratie van Zendesk en Telavox

Optimaliseer de communicatie met uw klanten door Telavox-telefonie te integreren met Zendesk. Bespaar tijd, verbeter de klantervaring en maak de workflows van uw team efficiënter.

Efficiëntere klantenservice

Beheer al uw telefoongesprekken rechtstreeks in Zendesk. Bespaar tijd door al uw informatie op één plek te zetten en verhoog de efficiëntie van elke interactie met uw klanten.

Gepersonaliseerde klantervaringen

Krijg direct toegang tot de belangrijkste informatie tijdens het gesprek. Bied een soepelere, relevantere en persoonlijkere klantervaring, zonder te hoeven schakelen tussen verschillende tools.

Minder administratie

Automatiseer veel van het handmatige werk dat komt kijken bij het vastleggen en bijwerken van klantgegevens. Concentreer u op wat echt belangrijk is: uw klanten.

Veelgestelde vragen

  • Direct bellen en gebeld worden in Zendesk
  • Automatisch klantinformatie bekijken bij inkomende gesprekken
  • Gesprekshistorie en klantgegevens op één plek beheren
  • Gesprekken direct doorverbinden en vasthouden in Zendesk
  • Automatisch transcripties van telefoongesprekken opnemen
  • Een Telavox-licentie
  • Een Zendesk-licentie met beheerdersrechten
  • Telavox CRM integratie-uitbreiding
  • De Telavox-extensie voor het zoeken van contactpersonen
  • Telavox haalt automatisch klantgegevens op uit Zendesk wanneer er een oproep binnenkomt.
  • U kunt alle relevante klantgegevens direct tijdens het gesprek zien.

Ja, Telavox biedt integraties met verschillende andere systemen, zoals HubSpot en Salesforce.

Draag vandaag nog uw telefonie aan ons over

Houd uw nummers bij de hand en we helpen u meteen op weg.

 

Téléphonie d'entreprise

Plateforme de téléphonie

Ressources

Talen

Zakelijke telefonie

telfonieplatform

Bronnen