Persoonlijke webhooks: automatiseer je acties rond oproepen

Met persoonlijke webhooks kun je eenvoudig acties automatiseren, of het nu gaat om het ontvangen, voeren of beëindigen van een gesprek. Door onze telefonieoplossing te koppelen aan je bestaande systeem – bijvoorbeeld je CRM – kun je automatische gebeurtenissen activeren in je externe tool.

Hierdoor kunnen de medewerkers de geschiedenis en informatie van de klant in realtime bekijken tijdens het gesprek, wat een snelle en gepersonaliseerde service mogelijk maakt.
De integratie werkt op gebruikersniveau, wat betekent dat het gekoppeld is aan specifieke gebruikers, niet aan wachtrijen.

Voorbeelden van gebruik :

  • Stuur automatisch een bericht via je CRM naar je verkoopteam voor elke gemiste oproep.
  • Leg gesprekken automatisch vast in je CRM om opvolging te vergemakkelijken of de administratieve last te verminderen.
  • Maak een supportticket aan in het geval van een gemiste belangrijke oproep of neem het gesprek op om te garanderen dat de klant wordt teruggebeld.

Dankzij persoonlijke webhooks kun je acties automatiseren volgens jouw behoeften.
Deze functie bespaart tijd, vermindert handmatige fouten en verbetert de klantervaring terwijl je je efficiëntie verhoogt.

Voordelen van persoonlijke webhooks :

  • Eenvoudige integratie zonder codering: Maak integraties zonder te programmeren.
  • Workflow automatisering: Persoonlijke webhooks triggeren automatisch acties met betrekking tot je oproepen, waardoor je sommige of al je processen kunt automatiseren.
  • Toegang tot gegevens van derden tijdens gesprekken: haal informatie op uit externe systemen en toon deze tijdens het gesprek voor een rijkere, meer gepersonaliseerde klantervaring.
  • Flexibele, gestandaardiseerde technologie: Personal webhooks zijn gebaseerd op standaardprotocollen (HTTP, REST, JSON), waardoor ze compatibel zijn met de meeste systemen van derden en je een grote flexibiliteit hebt.

Hoe begin ik?

In ons adminportaal, onder het tabblad Gebruikers > Webhooks, kunt u een webhooksjabloon maken die u vervolgens aan verschillende gebruikers kunt toewijzen.
Net als bij de Widget Builder kunt u de sjabloon eenvoudig wijzigen en alle gebruikers die de sjabloon gebruiken, ontvangen automatisch de nieuwste updates.

Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie.

Persoonlijke webhooks

Met persoonlijke webhooks kun je eenvoudig acties automatiseren, of het nu gaat om het ontvangen, voeren of beëindigen van een gesprek. Door onze telefonieoplossing te koppelen aan je bestaande systeem – bijvoorbeeld je CRM – kun je automatische gebeurtenissen activeren in je externe tool.

Ontdek onze andere populaire functies :

Contact Lookup

Met de functie Contact Lookup raadpleegt u direct klantgegevens zodra er een oproep binnenkomt.

Agenda-integratie

Koppel eenvoudig uw gebruikelijke agenda aan uw Telavox-profiel. U blijft uw agenda organiseren zoals u gewend bent, terwijl wij uw status automatisch aanpassen, zodat u de hele dag de juiste indicatie heeft.

Integratie op maat

Laat uw systemen automatisch de afhandeling van oproepen regelen door klanten toe te wijzen aan de juiste afdeling, accountmanager of VIP-wachtrij. Pas workflows direct in onze applicatie aan uw specifieke behoeften aan.

Stap over op eenvoudigere en efficiëntere telefonie

Wij helpen u om elke werkdag net iets gemakkelijker en aangenamer te maken.
Ontdek hoe wij uw bedrijf kunnen ondersteunen.

Téléphonie d'entreprise

Plateforme de téléphonie

Ressources

Talen

Zakelijke telefonie

telfonieplatform

Bronnen