Om roosterwijzigingen en personeelsvakanties, zoals tijdens de zomervakantie of feestdagen, eenvoudig te beheren, kunt u de modus van uw telefooncentrale snel aanpassen via het beheerportaal. Volg hiervoor de onderstaande stappen:
- Log in op het portaal en ga naar “Switchboard services”.
- Voeg een nieuwe telefooncentrale-modus toe (bijvoorbeeld “Gesloten tijdens de zomer”).
- Neem een spraakbericht op om bellers te informeren dat het bedrijf gesloten is of speciale openingstijden heeft.
- Programmeer de gewijzigde openingstijden door op het klokpictogram te klikken.
Op deze manier beheert u uw vakantieperiodes eenvoudig en efficiënt!
Tips en trucs: Een handige manier om uw klanten op de hoogte te stellen van de gewijzigde openingstijden is door gebruik te maken van onze websitechat-widget.
Wanneer medewerkers op vakantie zijn, kunt u hun status eenvoudig in de applicatie bijwerken. Met enkele klikken kunnen ze de status “Vakantie” instellen, zodat bellers op hun werknummer weten dat de medewerker afwezig is en wanneer ze terugkeren. Deze functie maakt het beheer van de beschikbaarheid duidelijk en voorkomt misverstanden.